Підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі : кваліфікаційна робота бакалавра : спец. 242 Туризм ОПП «Туризм»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Харченко, Марія

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

Об'єктом дослідження є діяльність підприємства туристичної галузі в умовах економічної нестабільності та післявоєнного відновлення. Предметом дослідження є організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи - дослідження розвитку ТОВ «Агенція Ай Тревел» та обґрунтування пропозицій і розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств в умовах післявоєнного відновлення Методи проведення досліджень: методи індукції та дедукції при узагальненні теоретичних підходів до розуміння конкурентоспроможності; методи аналізу і синтезу під час дослідження стану туристичної галузі загалом та ТОВ «Агенція Ай Тревел»; SWOT-аналіз – для визначення сильних і слабких сторін підприємства; прогнозування та економічного аналізу для визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Агенція Ай Тревел».

Опис

Бібліографічний опис

Харченко М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі : кваліфікаційна робота бакалавра : спец. 242 Туризм ОПП «Туризм» / Марія Харченко; кер. Т. І. Яворська. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. 37 с., 7 іл., 7 табл.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By