Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19423
Title: Впровадження альтернативних шляхів формування збутових мереж компанії в умовах сучасних викликів
Authors: Бінчева, Поліна Геннадіївна
Bincheva, Polina
Keywords: збутова мережа;торгові відносини;рентабельність
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Бінчева П. Г. Впровадження альтернативних шляхів формування збутових мереж компанії в умовах сучасних викликів // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 229-230
Abstract: Відносини в збутовій мережі – одна з найбільших труднощів для будівництва та управління. Головний принцип, яким треба керуватися – дотримуватися балансу інтересів учасників мережі. Також дуже важливо збалансувати інтереси партнерів щодо логістики (умови руху товару та торгових прав), торгової території, стандартів обслуговування клієнтів, рекламної активності, кваліфікації персоналу, якості менеджменту у збутовій мережі. Ці та ще ряд питань роблять завдання розвитку збутової мережі настільки важким, що багато компаній вважають за краще створювати власні збутові підприємства, незважаючи на нестачу фінансових коштів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19423
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-229-230.pdf321.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.