Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19422
Title: Вплив цінової стратегії на сталість бізнесу: маркетинговий підхід та перспективи
Authors: Болтянська, Лариса Олексіївна
Boltianska, Larysa
Keywords: цінова стратегія;сталість бізнесу;маркетингова цінова стратегія
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Болтянська Л. О. Вплив цінової стратегії на сталість бізнесу: маркетинговий підхід та перспективи // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 231-236
Abstract: Цінова стратегія – це система довгострокових рішень, які визначають підхід підприємства до встановлення цін на свої товари та послуги з урахуванням ринкових умов, конкурентного середовища, попиту, витрат та стратегічних цілей компанії. Це фундаментальний елемент загальної бізнес-стратегії, оскільки ціна є одним із ключових факторів, що впливає на фінансові результати підприємства, його конкурентоспроможність і позицію на ринку. Цінова стратегія повинна відповідати вимогам, зокрема вона має бути гнучкою, адаптивною до змін у середовищі та пов’язаною з іншими елементами маркетингової суміші (продукту, розповсюдження, продажу).
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19422
Appears in Collections:Кафедра Економіки і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-231-236.pdf381.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.