Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19421
Title: Впровадження принципів сталого розвитку в маркетингові стратегії тваринницьких підприємств
Authors: Бордюжа, Сергій Олександрович
Scientific director: Кукіна, Наталя Володимирівна
Kukina, Natalia
Keywords: агропродовольча система України;маркетинг;діджиталізація
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Бордюжа С. О. Впровадження принципів сталого розвитку в маркетингові стратегії тваринницьких підприємств / кер. Н. В. Кукіна // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 237-239
Abstract: Агропродовольча система України перебуває в активній трансформації під впливом глобальних екологічних і соціальноекономічних викликів [3]. Особливої актуальності набуває впровадження принципів сталого розвитку в тваринницькому секторі, який має значний вплив на навколишнє середовище через споживання природних ресурсів, викиди парникових газів та утворення відходів. У той же час, тваринництво відіграє важливу роль у забезпеченні продовольчої безпеки, зайнятості населення та підтримці сільських громад. У таких умовах принципи сталого розвитку повинні бути інтегровані не лише у виробничі процеси, а й у маркетингові стратегії, які формують ставлення споживача до продукції та бренду виробника.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19421
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-237-239.pdf326.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.