Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19396
Title: Розвиток внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетинг;сфера послуг;внутрішньоорганізаційний маркетинг
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Шквиря Н. О. Розвиток внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 301-303
Abstract: З розвитком маркетингу в ринкових відносинах у бізнесу виникають нові проблеми та завдання. Роботодавці стикаються з проблемою утримання кадрів, формуванням ефективної системи мотивації, текучістю персоналу, внутрішніми конфліктами, пов’язаними зі змінами на підприємствах. Рішенням цих питань може бути впровадження системи внутрішньоорганізаційного маркетингу на підприємстві [4]. Багато підприємств не задумуються про користь цієї системи і цінність персоналу. В сучасному світі особливо актуально приділяти увагу людським ресурсам, бачити їх потенціал для росту та розвитку підприємства, оскільки внутрішнє середовище фірми може стати джерелом конкурентних переваг.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19396
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-301-303.pdf313.39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.