Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19385
Title: Інтеграція цілей сталого розвитку в маркетингову стратегію диверсифікації продукції
Authors: Обіход, Марія
Легеза, Дар'я Георгіївна
Legeza, Daria
Keywords: маркетингові аспекти;диверсифікація продукції
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Обіход М., Легеза Д. Г. Інтеграція цілей сталого розвитку в маркетингову стратегію диверсифікації продукції // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 273-275
Abstract: Вихід на зовнішні ринку, зокрема країн європейського союзу, є суттєвими викликами для українських підприємств. Невизначеність щодо моделі виходу на ринок, необізнаність у бізнес культурі та потенційних можливостях експорту продукції обумовлює формування неякісних маркетингових стратегій та, внаслідок, втрати фінансових потоків від експорту продукції. Підприємства, що не мають досвід роботи на експортних ринках, зазвичай починають з пошуку клієнтів в загальних базах даних, при цьому не звертаючи увагу на вплив економічних та технологічних факторів в експортних країнах.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19385
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-273-275.pdf314.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.