Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19383
Title: Вплив зеленого маркетингу на купівельні рішення покоління Z у харчовій промисловості
Authors: Лавриненко, Сергій Іванович
Scientific director: Кукіна, Наталя Володимирівна
Kukina, Natalia
Keywords: зелений маркетинг;покоління Z;соціальні мережі
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Лавриненко С. І. Вплив зеленого маркетингу на купівельні рішення покоління Z у харчовій промисловості / кер. Н. В. Кукіна // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 263-265
Abstract: Загострення глобальної екологічної кризи, зміна клімату та надмірне використання природних ресурсів створюють виклик не лише для державної політики країн, а й для бізнесу та суспільства загалом. У таких умовах принципи сталого розвитку набувають важливого значення, що потребує перегляду маркетингових стратегій взаємодії між виробниками й споживачами [3]. Особливого значення в цьому контексті набуває зелений маркетинг, як комплекс заходів зі створення, позиціонування та просування товарів і послуг [1], що орієнтовані на зменшення негативного впливу на довкілля та задоволення потреб екологічно свідомого споживача.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19383
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-263-265.pdf423.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.