Франчайзинг у сфері туризму: аналіз переваг і перешкод для розвитку
Вантажиться...
Дата
Автори
Помелова, А.
Тебенко, Віта Миколаївна
Tebenko, Vita
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка»
Анотація
UA: Використання франчайзингу в Україні є важливим аспектом розвитку
туристичного сфери під час воєнного стану в країні. Франчайзинг є особливо
актуальним через необхідність підтримки малого та середнього бізнесу,
створення нових робочих місць і забезпечення стабільного економічного
розвитку. Він дозволяє підприємцям використовувати відомі бренди та готові
бізнес – моделі, що знижує ризики під час економічної нестабільності. Це
робить франчайзинг ефективним інструментом економічного розвитку для
України, яка перебуває в кризовому стані через зовнішні фактори, допомагаючи
зберігати стабільність у туристичному бізнесі та відновлювати економіку.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Помелова А., Тебенко В. М. Франчайзинг у сфері туризму: аналіз переваг і перешкод для розвитку. Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 14-15 листопада 2024 р. / за заг. ред. проф. В.М. Зайцевої. Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2024. С. 336-340.