Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19378
Title: Theoretical approaches to the study of digital marketing activities in fruit and berry processing enterprises
Authors: Khlivetskyi, Volodymyr
Хлівецький, Володимир Олександрович
Scientific director: Legeza, Daria
Легеза, Дар'я Георгіївна
Keywords: digital marketing;systems approach;fruit and berry
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Khlivetskyi D., Legeza D. Theoretical approaches to the study of digital marketing activities in fruit and berry processing enterprises // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 223-225
Abstract: In the current conditions of economic digital transformation, digital marketing is becoming a key element of strategic management for enterprises in the agri-food sector, particularly those involved in processing fruit and berry products. The success of such enterprises largely depends on the practical implementation of digital tools that enhance promotion processes, customer communication, sales management, and market analytics.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19378
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-223-225.pdf273.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.