Theoretical approaches to the study of digital marketing activities in fruit and berry processing enterprises

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Khlivetskyi, Volodymyr
Хлівецький, Володимир Олександрович

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

In the current conditions of economic digital transformation, digital marketing is becoming a key element of strategic management for enterprises in the agri-food sector, particularly those involved in processing fruit and berry products. The success of such enterprises largely depends on the practical implementation of digital tools that enhance promotion processes, customer communication, sales management, and market analytics.

Опис

Бібліографічний опис

Khlivetskyi D., Legeza D. Theoretical approaches to the study of digital marketing activities in fruit and berry processing enterprises // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 223-225

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By