Застосування методу «перевернутого класу» в інженерній освіті

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Сабо, Андрій Георгійович
Sabo, Andriy

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Запоріжжя : ТДАТУ

Abstract

UA: У статті розглядається ефективність використання методу перевернутого класу (Flipped Classroom) в інженерній освіті. Проаналізовано педагогічні переваги, труднощі впровадження та результати емпіричних досліджень. Особлива увага приділена ролі активного навчання, цифрових технологій та зміні ролі викладача. Наведено приклади успішного застосування моделі в технічних університетах різних країн. /// EN: The article examines the effectiveness of the use of the flipped classroom method in engineering education. The pedagogical advantages, implementation difficulties, and empirical research results are analyzed. Special attention is paid to the role of active learning, digital technologies, and the changing role of the teacher. Examples of successful application of the model in technical universities in different countries are given.

Description

Citation

Сабо А. Г. Застосування методу «перевернутого класу» в інженерній освіті // Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації: матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 28-30 травня 2025 р.) / [ред.колегія: С. В. Кюрчев, В. О. Радкевич, В. М. Кюрчев та ін.]. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 215-219

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By