Застосування методу «перевернутого класу» в інженерній освіті
Loading...
Date
Authors
Сабо, Андрій Георгійович
Sabo, Andriy
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Запоріжжя : ТДАТУ
Abstract
UA: У статті розглядається ефективність використання методу перевернутого класу (Flipped Classroom) в інженерній освіті. Проаналізовано педагогічні переваги, труднощі впровадження та результати емпіричних досліджень. Особлива увага приділена ролі активного навчання, цифрових технологій та зміні ролі викладача. Наведено приклади успішного застосування моделі в технічних університетах різних країн. /// EN: The article examines the effectiveness of the use of the flipped classroom method in engineering education. The pedagogical advantages, implementation difficulties, and empirical research results are analyzed. Special attention is paid to the role of active learning, digital technologies, and the changing role of the teacher. Examples of successful application of the model in technical universities in different countries are given.
Description
Citation
Сабо А. Г. Застосування методу «перевернутого класу» в інженерній освіті // Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації: матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 28-30 травня 2025 р.) / [ред.колегія: С. В. Кюрчев, В. О. Радкевич, В. М. Кюрчев та ін.]. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 215-219