Европейський вектор цифрової трансформації фізико-математичної освіти у закладах вищої освіти України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дьоміна, Наталя Анатоліївна
Domina, Natalia

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

UA: У роботі розглядаються ключові аспекти цифрової трансформації фізико-математичної освіти у закладах вищої освіти України в контексті європейської інтеграції. Аналізуються сучасні виклики та можливості модернізації освітніх програм шляхом використанням цифрових технологій, підвищення цифрової компетентності викладачів і здобувачів вищої освіти, а також забезпечення інклюзивності та доступності навчання. Результати дослідження свідчать про необхідність системного впровадження інноваційних цифрових інструментів і технологій для підвищення якості та конкурентоспроможності фізико-математичної освіти в Україні. /// EN: The article examines key aspects of the digital transformation of physics and mathematics education in Ukrainian higher education institutions within the context of European integration. It analyzes current challenges and opportunities for modernizing educational programs through the use of digital technologies, enhancing the digital competencies of teachers and students, as well as ensuring inclusivity and accessibility of learning. The research results indicate the necessity of systematic implementation of innovative digital tools and technologies to improve the quality and competitiveness of physics and mathematics education in Ukraine.

Опис

Бібліографічний опис

Дьоміна Н. А. Европейський вектор цифрової трансформації фізико-математичної освіти у закладах вищої освіти України // Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації: матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 28-30 травня 2025 р.) / [ред.колегія: С. В. Кюрчев, В. О. Радкевич, В. М. Кюрчев та ін.]. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 209-214

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By