Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19117
Title: Розвиток метакогнітивної компетентності на заняттях з іноземної мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів
Authors: Супрун, Олена Миколаївна
Suprun, Olena
Keywords: метакогнітивна компетентність;цифрові інструменти;іноземна мова за професійним спрямуванням;саморегульоване навчання;стратегії вивчення мови;професійна комунікація
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Супрун О. М. Розвиток метакогнітивної компетентності на заняттях з іноземної мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (з міжнародною участю), м. Запоріжжя, 20-21 травня 2025 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 82-89.
Abstract: UA: У статті досліджується розвиток метакогнітивної компетентності студентів – їх здатності планувати, контролювати та оцінювати власний навчальний процес – під час вивчення англійської мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів. Особлива увага приділяється специфічним викликам, пов’язаним із одночасним опануванням мовних навичок і професійної комунікації. На основі теоретичного аналізу запропоновано практичні рішення з використанням адаптивних платформ, систем штучного інтелекту та віртуальних симуляцій, які сприяють розвитку саморегульованого навчання. Результати дослідження демонструють, що інтеграція цифрових технологій дозволяє ефективно формувати метакогнітивні навички, забезпечуючи автономізацію навчального процесу у професійно-орієнтованому мовному середовищі.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19117
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IV konfer. inozemn.mov_2025_82-89.pdf337.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.