Розвиток метакогнітивної компетентності на заняттях з іноземної мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Супрун, Олена Миколаївна
Suprun, Olena

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

UA: У статті досліджується розвиток метакогнітивної компетентності студентів – їх здатності планувати, контролювати та оцінювати власний навчальний процес – під час вивчення англійської мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів. Особлива увага приділяється специфічним викликам, пов’язаним із одночасним опануванням мовних навичок і професійної комунікації. На основі теоретичного аналізу запропоновано практичні рішення з використанням адаптивних платформ, систем штучного інтелекту та віртуальних симуляцій, які сприяють розвитку саморегульованого навчання. Результати дослідження демонструють, що інтеграція цифрових технологій дозволяє ефективно формувати метакогнітивні навички, забезпечуючи автономізацію навчального процесу у професійно-орієнтованому мовному середовищі.

Опис

Бібліографічний опис

Супрун О. М. Розвиток метакогнітивної компетентності на заняттях з іноземної мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (з міжнародною участю), м. Запоріжжя, 20-21 травня 2025 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 82-89.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By