Розвиток метакогнітивної компетентності на заняттях з іноземної мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів
Вантажиться...
Дата
Автори
Супрун, Олена Миколаївна
Suprun, Olena
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
UA: У статті досліджується розвиток метакогнітивної компетентності студентів
– їх здатності планувати, контролювати та оцінювати власний навчальний процес – під час
вивчення англійської мови професійного спрямування з використанням цифрових
інструментів. Особлива увага приділяється специфічним викликам, пов’язаним із одночасним
опануванням мовних навичок і професійної комунікації. На основі теоретичного аналізу
запропоновано практичні рішення з використанням адаптивних платформ, систем штучного
інтелекту та віртуальних симуляцій, які сприяють розвитку саморегульованого навчання.
Результати дослідження демонструють, що інтеграція цифрових технологій дозволяє
ефективно формувати метакогнітивні навички, забезпечуючи автономізацію навчального
процесу у професійно-орієнтованому мовному середовищі.
Опис
Бібліографічний опис
Супрун О. М. Розвиток метакогнітивної компетентності на заняттях з іноземної мови професійного спрямування з використанням цифрових інструментів. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (з міжнародною участю), м. Запоріжжя, 20-21 травня 2025 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 82-89.