Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19101
Title: «Зелена» гейміфікація як цифрова маркетингова стратегія
Authors: Балховітін, В. Е.
Scientific director: Венгерова, Олена Василівна
Venherova, Olena
Keywords: гейміфікація;цифрова маркетингова стратегія;«зелена» гейміфікація
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Балховітін В. Е. «Зелена» гейміфікація як цифрова маркетингова стратегія / наук. кер. О. В. Венгерова // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 7-8
Abstract: Сталий розвиток та екологічна відповідальність стали центральними темами у стратегіях багатьох брендів, особливо у взаємодії з молодою аудиторією. У відповідь на глобальні кліматичні виклики, компанії все частіше шукають інноваційні способи стимулювання «зеленого» споживання. Одним з таких інструментів стала «зелена» гейміфікація – застосування гейміфікаційних механік із чітко вираженим екологічним фокусом у цифрових кампаніях.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19101
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-7-8.pdf570.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.