Використання інструментів штучного інтелекту у науковій роботі викладача
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравець, Олена Олександрівна
Kravets, Olena
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : 2025
Анотація
UA: Тези розглядають інтеграцію штучного інтелекту в освітній та науковий
процес як необхідність для сучасного викладача, що вимагає постійного вдосконалення
цифрових навичок. Підкреслено здатність ШІ автоматизувати рутинні завдання, створювати
контент, аналізувати дані та персоналізувати навчання. Особливу увагу приділено
можливостям ШІ у генеруванні ідей, допомозі у структуруванні наукових публікацій та
грантових заявок, а також тренуванні виступів.
У роботі розглянуто принципи використання Gemini для розвитку наукових навичок
викладача. Наголошено на важливості правильного формулювання промптів для ефективної
співпраці з ШІ, де промпт визначається як запит або набір інструкцій для отримання відповіді.
Підкреслено, що вдало сформований промпт, який надає контекст та формує умови, допомагає
моделі ШІ краще зрозуміти запит. Детально сформульований промпт забезпечує більш чітку
відповідь. Зазначено, що інструкція для ШІ є своєрідним сценарієм, який демонструє бажаний
результат. Правильно сформований промпт включає роль, призначення, цільову аудиторію,
контекст, завдання та стиль.
Опис
Бібліографічний опис
Кравець О. О. Використання інструментів штучного інтелекту у науковій роботі викладача. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (з міжнародною участю), м. Запоріжжя, 20-21 травня 2025 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 65-69.