The role of emotional intelligence in foreign language learning of non-linguistic students

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Kryvonos, Iryna
Кривонос, Ірина Анатоліївна

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

EN: The article considers the importance of emotional intelligence in the process of learning foreign languages by students of non-linguistic higher education institutions. The relationship between the emotional sphere of students and the effectiveness of language learning is analysed. The psychological and pedagogical conditions for the development of emotional intelligence as a factor of successful communicative and intercultural interaction are substantiated. /// UA: У статті розглянуто значення емоційного інтелекту в процесі вивчення іноземних мов студентами немовних вищих навчальних закладів. Проаналізовано взаємозв’язок між емоційною сферою студентів та ефективністю вивчення іноземної мови. Запропоновані педагогічні рекомендації щодо покращення результатів вивчення іноземної мови через розвиток емоційної компетентності студентів.

Опис

Бібліографічний опис

Kryvonos І. The role of emotional intelligence in foreign language learning of non-linguistic students // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 367-372

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By