Психолого-педагогічні засади ефективного гібридного навчання
Вантажиться...
Дата
Автори
Тараненко, Галина Григорівна
Taranenko, Halyna
Козуб, Олександр Олександрович
Kozub, Oleksandr
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
UA: У статті розглядаються ключові психолого-педагогічні аспекти організації ефективного гібридного навчання. Особлива увага приділяється аналізу впливу гібридного середовища на мотивацію здобувачів, розвиток їхньої саморегуляції та активізацію когнітивних процесів. Пропонуються практичні стратегії для освітян щодо підтримки та стимулювання цих важливих складників успішного навчання в умовах поєднання онлайн- та офлайн-форматів. /// EN: The article examines the key psycho-pedagogical aspects of
organizing effective hybrid learning. Particular attention is paid to the analysis of the hybrid environment’s impact on students’ motivation, the development of their self-regulation, and the activation of cognitive processes. Practical strategies for educators are proposed to support and stimulate these important components of successful learning in blended online and offline formats.
Опис
Бібліографічний опис
Тараненко Г. Г., Козуб О. О. Психолого-педагогічні засади ефективного гібридного навчання // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 310-321