Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19075
Title: | Біохімічний склад плодів персику за органічної технології вирощування в умовах Південного Степу України |
Authors: | Герасько, Тетяна Володимирівна Herasko, Tetiana |
Keywords: | органічне вирощування;персик;біохімічний склад;рослинний захист;цукро-кислотний індекс |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Житомир : ЖНАЕУ |
Citation: | Герасько Т. В. Біохімічний склад плодів персику за органічної технології вирощування в умовах Південного Степу України. Органічне виробництво і продовольча безпека : матеріали доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Житомир : Вид-во «Полісся», 2014. С. 223-225. |
Abstract: | UA: У статті наведено результати дослідження впливу органічної технології вирощування на біохімічний склад плодів персику сорту Редхейвен в умовах Південного Степу України. У межах польового досліду проаналізовано шість варіантів захисту рослин: без обробки, з використанням рослинних препаратів, яблучного оцту, хімічного захисту, біопрепаратів промислового виготовлення та їхніх комбінацій. Визначено вміст сухих розчинних речовин, вітаміну С, каротину, цукрів, органічних кислот і цукро-кислотний індекс у плодах. З’ясовано, що найвищу якість плодів за смаковими характеристиками забезпечують рослинні препарати та оцтова обробка, а найвищий вміст каротину відзначено у плодах без обробки. Обробка біопрепаратами промислового виготовлення забезпечує якість плодів, співставну з хімічним захистом, не погіршуючи їхній біохімічний склад. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19075 |
Appears in Collections: | Кафедра Рослинництва та садівництва ім. професора В.В. Калитки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Organic_2014_223-225.pdf | 237.1 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.