Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19069
Title: | Впровадження інновацій при викладанні теоретичних основ електротехніки в умовах дистанційного навчання |
Other Titles: | Implementation of innovations in teaching theoretical foundations of electrical engineering in distance learning |
Authors: | Попова, Ірина Олексіївна Popovа, Iryna Вовк, Олександр Юрійович Vovk, Oleksandr |
Keywords: | дистанційне навчання;інновації;модернізація;цифровізація;мотивація;освітній процес;distance learning;innovations;modernization;digitalization;motivation;educational process |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Запоріжжя : ТДАТУ |
Citation: | Попова І. О., Вовк О. Ю. Впровадження інновацій при викладанні теоретичних основ електротехніки в умовах дистанційного навчання // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 240-246 |
Abstract: | UA: Розглянуті ключові аспекти інноваційного підходу до організації освітнього процесу та підготовки здобувачів. Досліджено та охарактеризовано можливості інформатизації освітнього простору, методи використання новітніх технологій у процесі організації освітнього процесу, а саме: використання інтерактивних технологій, віртуальних лабораторій, спеціальних програмних засобів та вебсерверів, електронних платформ, створення електронної бази. Розкриті особливості організації самостійної роботи здобувачів при вивченні теоретичних основ електротехніки в ситуації вимушеного дистанційного формату навчання. Сформульовані висновки і рекомендації. /// EN: These are considered the key aspects of the innovative approach to the organization of the educational process and the training of applicants. There are also investigations and characterization of the possibilities of informatization of the educational space, methods of using the latest technologies in the process of organizing the educational process, namely: the use of interactive technologies, virtual laboratories, special software and web servers, electronic platforms, and creation of an electronic database. The features of organizing the independent work of applicants when studying the theoretical foundations of electrical engineering in a situation of forced distance learning format are revealed. There are finally formulated conclusions and recommendations. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19069 |
UDC: | 378.147:37.013.42 |
Appears in Collections: | Кафедра Електротехніки і електромеханіки ім. проф. В.В. Овчарова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-241-247.pdf | 300.98 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.