Альтернативні форми атестації здобувачів вищої освіти в контексті індивідуальної освітньої траєкторії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кувачов, Володимир Петрович
Kuvachov, Volodymyr

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

UA: У статті розглянуто проблему обмеженості форм атестації здобувачів вищої освіти. Проаналізовано основні недоліки традиційної форми атестації через захист кваліфікаційних (дипломних) робіт, зокрема в контексті індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти. Доведено, що атестаційний кваліфікаційний екзамен, як форма атестації здобувачів освіти, може стати альтернативою захисту кваліфікаційних робіт і ефективним інструментом для оцінки не лише теоретичних знань, а й практичних навичок, здатних вирішувати реальні професійні завдання. /// EN: The article examines the issue of the limited forms of assessment for higher education learners. The main drawbacks of the traditional assessment format through the defense of qualification (diploma) papers are analyzed, particularly in the context of individual educational trajectories. It is proven that the attestation qualification exam, as a form of assessment for learners, can serve as an alternative to the defense of qualification papers and as an effective tool for evaluating not only theoretical knowledge but also practical skills necessary for solving real professional tasks.

Опис

Бібліографічний опис

Кувачов В. П. Альтернативні форми атестації здобувачів вищої освіти в контексті індивідуальної освітньої траєкторії // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 180-190

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By