Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19057
Title: | Альтернативні форми атестації здобувачів вищої освіти в контексті індивідуальної освітньої траєкторії |
Other Titles: | Alternative forms of assessment for higher education learners in the context of individual educational trajectories |
Authors: | Кувачов, Володимир Петрович Kuvachov, Volodymyr |
Keywords: | атестація;індивідуальна освітня траєкторія;атестаційний кваліфікаційний екзамен;оцінювання результатів навчання;якісна освіта;рівність в освіті;assessment;individual educational trajectory;attestation qualification exam;learning outcomes evaluation;quality education;equality in education |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Запоріжжя : ТДАТУ |
Citation: | Кувачов В. П. Альтернативні форми атестації здобувачів вищої освіти в контексті індивідуальної освітньої траєкторії // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 180-190 |
Abstract: | UA: У статті розглянуто проблему обмеженості форм атестації здобувачів вищої освіти. Проаналізовано основні недоліки традиційної форми атестації через захист кваліфікаційних (дипломних) робіт, зокрема в контексті індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти. Доведено, що атестаційний кваліфікаційний екзамен, як форма атестації здобувачів освіти, може стати альтернативою захисту кваліфікаційних робіт і ефективним інструментом для оцінки не лише теоретичних знань, а й практичних навичок, здатних вирішувати реальні професійні завдання. /// EN: The article examines the issue of the limited forms of assessment for higher education learners. The main drawbacks of the traditional assessment format through the defense of qualification (diploma) papers are analyzed, particularly in the context of individual educational trajectories. It is proven that the attestation qualification exam, as a form of assessment for learners, can serve as an alternative to the defense of qualification papers and as an effective tool for evaluating not only theoretical knowledge but also practical skills necessary for solving real professional tasks. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19057 |
UDC: | 378.14.014.13:004.738 |
Appears in Collections: | Кафедра Експлуатації та технічного сервісу машин |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-181-191.pdf | 318.01 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.