Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19056
Title: | Основні акценти кейс-методу при підготовці фахівців економічного спрямування |
Other Titles: | The main focuses of the case study in the training of specialists in economics |
Authors: | Корчагіна, Віта Григорівна Рочняк, Ольга Вікторівна |
Keywords: | інтерактивні методи навчання;кейс-метод;аналіз ситуацій;кейс-технології;interactive teaching methods;case study;situation analysis;case technologies |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Запоріжжя : ТДАТУ |
Citation: | Корчагіна В. Г., Рочняк О. В. Основні акценти кейс-методу при підготовці фахівців економічного спрямування // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 168-174 |
Abstract: | UA: У статті розглядаються особливості застосування кейс-методу при підготовці фахівців економічного спрямування. Визначено методологічні засади використання даного методу як технології аналізу ситуацій у фінансово-економічних дисциплінах. Висвітлено доцільність його застосування в умовах дистанційної та змішаної форми навчання. /// EN: The article examines the features of applying the case method in the training of specialists in economics. The methodological principles of using this method as a technology for analyzing situations in financial and economic disciplines are determined. The expediency of its application in the conditions of distance and blended learning is highlighted. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19056 |
UDC: | 377.36:330 |
Appears in Collections: | ВСП Новокаховський фаховий коледж ТДАТУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-169-175.pdf | 302.37 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.