Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19047
Title: Роль 3D-моделювання у подоланні викликів дистанційного навчання
Other Titles: The role of 3D modeling in overcoming the challenges of distance learning
Authors: Дереза, Олена Олександрівна
Dereza, Olena
Водяницький, Іван Олексійович
Vodyanitskyi, Ivan
Keywords: комп’ютерне моделювання;просторове мислення;3D- технології;програмне забезпечення;computer modeling;spatial thinking;3D technologies;software
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Дереза О. О., Водяницький І. О. Роль 3D-моделювання у подоланні викликів дистанційного навчання // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 89-99
Abstract: UA: Стаття присвячена особливостям використання 3D-технологій у закладах вищої освіти України. Проаналізовані проблеми й виклики підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей під час дистанційного навчання. Визначено, що значне місце та роль у системі вищої освіти набувають поєднання комп’ютерних засобів навчання з традиційними. /// EN: The article is devoted to the features of the use of 3D technologies in higher education institutions of Ukraine. The problems and challenges of training future specialists in technical specialties during distance learning are analyzed. It is determined that a significant place and role in the higher education system is acquired by the combination of computer-based learning tools with traditional ones.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19047
UDC: 004.92 +621.81
Appears in Collections:Кафедра Інженерної механіки та комп'ютерного проектування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-90-100.pdf443.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.