Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19034
Title: | Цифрова платформа Moodle як інструмент супервізії у ТДАТУ |
Other Titles: | Moodle digital platform as a supervision tool in Dmytro Motornyi Tavria State Agrotechnological University |
Authors: | Ломейко, Олександр Петрович Lomeiko, Oleksandr |
Keywords: | Moodle;цифрові технології;супервізія;дистанційне навчання;освіта;ТДАТУ;онлайн-платформи;моніторинг навчання;digital technologies;supervision;distance learning;education;TSATU;online platforms;learning monitoring |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Запоріжжя : ТДАТУ |
Citation: | Ломейко О. П. Цифрова платформа Moodle як інструмент супервізії у ТДАТУ // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 27-34 |
Abstract: | UA: У статті представлено цифрову платформу Moodle як ефективний інструмент супервізії у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного (ТДАТУ) в умовах дистанційного навчання та цифровізації освіти. Зокрема, увага акцентується на можливостях платформи для моніторингу навчальної діяльності, оцінювання якості викладання, автоматизації контролю знань та організації комунікації з здобувачами вищої освіти. У статті наголошено на ключових функціях Moodle, які сприяють підтримці здобувачів освіти та підвищенню ефективності освітнього процесу, а також перспективи її розвитку для адаптації до викликів сучасності, зокрема в умовах війни. Оцінено значення цифрових платформ у забезпеченні безперервності та якості освіти під час надзвичайних ситуацій. /// EN: The article presents the Moodle digital platform as an effective supervision tool in the Dmytro Motornyi Tavria State Agrotechnological University in the conditions of distance learning and digitalization of education. In particular, attention is focused on the platform’s capabilities for monitoring educational activities, assessing the quality of teaching, automating knowledge control and organizing communication with higher education students. The article emphasizes the key functions of Moodle, which contribute to supporting education students and increasing the efficiency of the educational process, as well as the prospects for its development to adapt to the challenges of modern times, in particular in war conditions. The importance of digital platforms in ensuring the continuity and quality of education during emergencies is assessed. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19034 |
UDC: | 378.018.43:004.738.5 |
Appears in Collections: | кафедра Обладнання переробних і харчових виробництв ім. професора Ф.Ю. Ялпачика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-28-35.pdf | 403.56 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.