Шляхи просування туристичних продуктів і послуг у соціальних мережах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Лифарь, П. А.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Львів : 2023

Анотація

UA: В сучасній міжнародній спільноті активно розвиваються інформаційні технології, і популяризація будь-якого товару чи послуги, в тому числі туристичних продуктів і об'єктів туристичного показу, неможлива без просування в Інтернеті. Ефективна PR компанія, максимум каналів комунікації з цільовою аудиторією, забезпечує впізнаваність туристичних брендів, дестинацій, маршрутів, екскурсійних програм і орієнтована на залучення більшої кількості туристів. Інтернет простір та соціальні мережі мають стрімкий динамічний розвиток в сучасному суспільстві. За даними офіційного сайту Worldometers, кількість користувачів Інтернету становить 5,6 млрд осіб. За оцінками, в 2022 році сайти соціальних мереж досягнуть 3,96 мільярда користувачів, і очікується, що ці цифри зростатимуть у міру зростання використання мобільних пристроїв і мобільних соціальних мереж на ринках, що раніше недостатньо обслуговувались.

Опис

Бібліографічний опис

Лифарь П. А., Демко В. С. Шляхи просування туристичних продуктів і послуг у соціальних мережах. Перспективи популяризації історичної спадщини та культурного туризму в Україні: досвід європейських країн : тези доповідей міжнародної студентської науково-практичної конференції (Львів, 11-12 травня 2023 р.). Львів : Національний університет «Львівська політехніка», 2023. – С. 20-22.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By