Шляхи просування туристичних продуктів і послуг у соціальних мережах
Вантажиться...
Дата
Автори
Лифарь, П. А.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Львів : 2023
Анотація
UA: В сучасній міжнародній спільноті активно розвиваються інформаційні технології, і
популяризація будь-якого товару чи послуги, в тому числі туристичних продуктів і об'єктів
туристичного показу, неможлива без просування в Інтернеті. Ефективна PR компанія,
максимум каналів комунікації з цільовою аудиторією, забезпечує впізнаваність туристичних
брендів, дестинацій, маршрутів, екскурсійних програм і орієнтована на залучення більшої
кількості туристів.
Інтернет простір та соціальні мережі мають стрімкий динамічний розвиток в сучасному
суспільстві. За даними офіційного сайту Worldometers, кількість користувачів Інтернету
становить 5,6 млрд осіб. За оцінками, в 2022 році сайти соціальних мереж досягнуть 3,96
мільярда користувачів, і очікується, що ці цифри зростатимуть у міру зростання
використання мобільних пристроїв і мобільних соціальних мереж на ринках, що раніше
недостатньо обслуговувались.
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, туристичний маркетинг, просування в Інтернеті, соціальні мережі, цифровий маркетинг, туристичні підприємства, туристичні продукти, онлайн-реклама, інтернет-сайти, канали комунікації, електронна розсилка, чат-боти, веб-просування, маркетингова стратегія, цифрові платформи, онлайн-бронювання, туристичний бренд, мобільні соціальні мережі
Бібліографічний опис
Лифарь П. А., Демко В. С. Шляхи просування туристичних продуктів і послуг у соціальних мережах. Перспективи популяризації історичної спадщини та культурного туризму в Україні: досвід європейських країн : тези доповідей міжнародної студентської науково-практичної конференції (Львів, 11-12 травня 2023 р.). Львів : Національний університет «Львівська політехніка», 2023. – С. 20-22.