Бізнес-підходи в управлінні якістю туристичних компаній
Вантажиться...
Дата
Автори
Овеско, О. В.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Хмельницький : 2023
Анотація
UA: Питання якості є дуже важливим та актуальним питанням
теорії управління. Безсумнівно, курівники та менеджери провідних
туристичних організацій дбають про якість послуг. Вони розуміють
основний взаємозв'язок між конкурентною перевагою та здатністю
створювати якісні продукти та надавати бездоганний сервіс своїм
клієнтам. Загальне управління якістю (TQM) є комплексним
підходом до постійного поліпшення якості всієї організації. Воно
не лише орієнтоване на потреби та інтереси споживачів, але також
наголошує на важливості участі співробітників у всіх стадіях
покращення якості.
Якість як характеристика не тільки продукції, а й усього
процесу господарської діяльності є передумовою тривалості
безперервних інновацій. Ігноруючи якість зобов'язань
стратегічного управління, майбутнє суб'єкта бізнесу перебуває під
загрозою. Якість стає домінуючим підходом в стратегії розвитку
туристичного бізнесу. Необхідність продовження погодження
операцій та гармонізації управлінської діяльності обумовлена
викликами, що походять від навколишнього середовища, та
зусиллями щодо вирішення цих викликів як шансом на відповідь.
Опис
Ключові слова
управління якістю, TQM, туристичний бізнес, стратегічне управління, бенчмаркінг, конкурентна перевага, інновації, туристичні дестинації, людські ресурси, якість послуг, ділова культура, організаційний розвиток, управлінські процеси, споживач, безперервне вдосконалення, ефективність, порівняльний аналіз
Бібліографічний опис
Овесков О. В., Демко В. С. Бізнес-підходи в управлінні якістю туристичних компаній. Актуальні проблеми сучасної науки, розвитку технологій та менеджменту : збірник тези доповідей IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 24 листопада 2022 р. Хмельницький : Хмельницький політехнічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка», 2023. – С. 89-91.