Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18984
Title: MATLAB – інструмент сучасної математичної підготовки інженерів: національний та міжнародний досвід
Authors: Дьоміна, Наталя Анатоліївна
Одновол, Дмитро Геннадійович
Леонтьєва, В. В.
Кондрат’єва, Н. О.
Domina, Natalia
Odnovol, Dmytro
Keywords: MATLAB Online;навчальний процес;ліцензійне програмне забезпечення;конкурентоспроможність;застосування сучасних комп’ютерних технологій
Issue Date: 2025
Publisher: www.isst.co.ua
Citation: MATLAB – інструмент сучасної математичної підготовки інженерів: національний та міжнародний досвід / Дьоміна Н. А., Одновол Д. Г., Леонтьєва В. В., Кондрат’єва Н. О. // Development of modern science: experimental and theoretical research : Scientific multidisciplinary monograph / Recommended for printing and publication on the Internet (Decision № 12-2025/1) 2025. – С. 367-393.
Abstract: UA: Сучасна парадигма викладання математичних дисциплін для майбутніх інженерів переживає значні трансформації під впливом стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та активної цифровізації освіти. Зміни мають закономірний характер і зумовлені потребою адаптації освітніх підходів до реалій цифрового суспільства. Використання цифрових технологій стає не просто бажаним доповненням, а необхідною умовою для підвищення ефективності навчання та підготовки майбутніх інженерів до реальних потреб сучасного ринку праці, який вимагає від фахівців не лише теоретичних знань, але й практичних навичок застосування цифрових інструментів. Для здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей математичні дисципліни виступають водночас теоретичним фундаментом і потужним інструментом для аналізу, моделювання та прогнозування технічних процесів будь-якої складності1 . Саме тому ключовим завданням викладача стає не тільки передача абстрактних математичних знань, а й формування цілісної системи прикладних навичок роботи з математичними моделями в контексті реальних технічних задач та виробничих ситуацій. Такий підхід вимагає суттєвого перегляду традиційних методик викладання математичних дисциплін та додаткового впровадження інноваційних технологій, здатних забезпечити ефективну візуалізацію, моделювання та практичне застосування математичних концепцій.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18984
ISBN: ISBN – 979-8-89766-069-8
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
collective monograph_2025.pdf974.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.