Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18984
Title: | MATLAB – інструмент сучасної математичної підготовки інженерів: національний та міжнародний досвід |
Authors: | Дьоміна, Наталя Анатоліївна Одновол, Дмитро Геннадійович Леонтьєва, В. В. Кондрат’єва, Н. О. Domina, Natalia Odnovol, Dmytro |
Keywords: | MATLAB Online;навчальний процес;ліцензійне програмне забезпечення;конкурентоспроможність;застосування сучасних комп’ютерних технологій |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | www.isst.co.ua |
Citation: | MATLAB – інструмент сучасної математичної підготовки інженерів: національний та міжнародний досвід / Дьоміна Н. А., Одновол Д. Г., Леонтьєва В. В., Кондрат’єва Н. О. // Development of modern science: experimental and theoretical research : Scientific multidisciplinary monograph / Recommended for printing and publication on the Internet (Decision № 12-2025/1) 2025. – С. 367-393. |
Abstract: | UA: Сучасна парадигма викладання математичних дисциплін для майбутніх інженерів переживає значні трансформації під впливом стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та активної цифровізації освіти. Зміни мають закономірний характер і зумовлені потребою адаптації освітніх підходів до реалій цифрового суспільства. Використання цифрових технологій стає не просто бажаним доповненням, а необхідною умовою для підвищення ефективності навчання та підготовки майбутніх інженерів до реальних потреб сучасного ринку праці, який вимагає від фахівців не лише теоретичних знань, але й практичних навичок застосування цифрових інструментів. Для здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей математичні дисципліни виступають водночас теоретичним фундаментом і потужним інструментом для аналізу, моделювання та прогнозування технічних процесів будь-якої складності1 . Саме тому ключовим завданням викладача стає не тільки передача абстрактних математичних знань, а й формування цілісної системи прикладних навичок роботи з математичними моделями в контексті реальних технічних задач та виробничих ситуацій. Такий підхід вимагає суттєвого перегляду традиційних методик викладання математичних дисциплін та додаткового впровадження інноваційних технологій, здатних забезпечити ефективну візуалізацію, моделювання та практичне застосування математичних концепцій. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18984 |
ISBN: | ISBN – 979-8-89766-069-8 |
Appears in Collections: | Монографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
collective monograph_2025.pdf | 974.96 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.