MATLAB – інструмент сучасної математичної підготовки інженерів: національний та міжнародний досвід
Вантажиться...
Дата
Автори
Дьоміна, Наталя Анатоліївна
Одновол, Дмитро Геннадійович
Леонтьєва, В. В.
Кондрат’єва, Н. О.
Domina, Natalia
Odnovol, Dmytro
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
www.isst.co.ua
Анотація
UA: Сучасна парадигма викладання математичних дисциплін для майбутніх
інженерів переживає значні трансформації під впливом стрімкого розвитку
інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та активної цифровізації освіти.
Зміни мають закономірний характер і зумовлені потребою адаптації освітніх
підходів до реалій цифрового суспільства. Використання цифрових технологій
стає не просто бажаним доповненням, а необхідною умовою для підвищення
ефективності навчання та підготовки майбутніх інженерів до реальних потреб сучасного ринку праці, який вимагає від фахівців не лише теоретичних знань, але
й практичних навичок застосування цифрових інструментів. Для здобувачів
вищої освіти інженерних спеціальностей математичні дисципліни виступають
водночас теоретичним фундаментом і потужним інструментом для аналізу,
моделювання та прогнозування технічних процесів будь-якої складності1
. Саме
тому ключовим завданням викладача стає не тільки передача абстрактних
математичних знань, а й формування цілісної системи прикладних навичок
роботи з математичними моделями в контексті реальних технічних задач та
виробничих ситуацій. Такий підхід вимагає суттєвого перегляду традиційних
методик викладання математичних дисциплін та додаткового впровадження
інноваційних технологій, здатних забезпечити ефективну візуалізацію,
моделювання та практичне застосування математичних концепцій.
Опис
Бібліографічний опис
MATLAB – інструмент сучасної математичної підготовки інженерів: національний та міжнародний досвід / Дьоміна Н. А., Одновол Д. Г., Леонтьєва В. В., Кондрат’єва Н. О. // Development of modern science: experimental and theoretical research : Scientific multidisciplinary monograph / Recommended for printing and publication on the Internet
(Decision № 12-2025/1) 2025. – С. 367-393.