Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.advisorNekhai, Viktoriia-
dc.contributor.authorСозанський, Ростислав Ігорович-
dc.date.accessioned2025-04-08T11:36:19Z-
dc.date.available2025-04-08T11:36:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСозанський Р. І. Формування новітніх методів розробки маркетингової стратегії підприємства: кваліфікаційна робота магістра ОПП 073 «Менеджмент» / Кер. В. В. Нехай; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 86 с.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18786-
dc.description.abstractФормування новітніх методів розробки маркетингової стратегії є критично важливим для сучасних підприємств через низку об'єктивних причин, що зумовлені глобальними тенденціями розвитку економіки та ринків. Перш за все, сучасний ринок характеризується високим рівнем конкуренції, зумовленим глобалізацією бізнесу та активним входженням на локальні ринки міжнародних компаній. У цих умовах підприємствам стає дедалі складніше зберігати конкурентні позиції, використовуючи лише традиційні маркетингові підходи. Новітні методи дозволяють створювати додаткову цінність для споживачів і, таким чином, забезпечувати лояльність клієнтів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectCRM-системиuk
dc.subjectНова поштаuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.titleФормування новітніх методів розробки маркетингової стратегії підприємства: кваліфікаційна робота магістра ОПП 073 «Менеджмент»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sozansky_dyplom_2025.pdf1.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.