Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.advisorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorХристовой, Роман-
dc.date.accessioned2025-04-07T10:37:16Z-
dc.date.available2025-04-07T10:37:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХристовой Р. Конкурентна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 109 с., 17 рис., 50 табл., 4 додатки.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18764-
dc.description.abstractОбʼєктом дослідження є процес реалізації маркетингової діяльності ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів.Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти стратегії диференціації як способу проникнення підприємства на ринок молока та молочних продуктів.Мета кваліфікаційної магістерської роботи - розробка теоретичних основ і методичних підходів, а також надання науково-практичних рекомендацій щодо формування та впровадження конкурентної стратегії ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів. Результативність діяльності підприємств значною мірою залежить від правильного вибору конкурентної стратегії, комплексного розроблення системи стратегічного управління конкурентоспроможністю, а також досягнення і реалізації їх конкурентних переваг. Оволодіння конкурентною стратегією є важливим і необхідним елементом системи стратегічного маркетингового управління розвитком підприємств на сучасному етапі.З огляду на це, впровадження ефективного механізму формування та вибору конкурентних стратегій, з урахуванням стратегічного потенціалу підприємств, дозволить забезпечити високу економічну ефективність їх діяльності та зайняти міцні конкурентні позиції як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку в довгостроковій перспективі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectринок ковбасних виробівuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.titleКонкурентна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hristovoy_dyplom_2025.pdf918.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.