Конкурентна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Христовой, Роман

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

Обʼєктом дослідження є процес реалізації маркетингової діяльності ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів.Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти стратегії диференціації як способу проникнення підприємства на ринок молока та молочних продуктів.Мета кваліфікаційної магістерської роботи - розробка теоретичних основ і методичних підходів, а також надання науково-практичних рекомендацій щодо формування та впровадження конкурентної стратегії ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів. Результативність діяльності підприємств значною мірою залежить від правильного вибору конкурентної стратегії, комплексного розроблення системи стратегічного управління конкурентоспроможністю, а також досягнення і реалізації їх конкурентних переваг. Оволодіння конкурентною стратегією є важливим і необхідним елементом системи стратегічного маркетингового управління розвитком підприємств на сучасному етапі.З огляду на це, впровадження ефективного механізму формування та вибору конкурентних стратегій, з урахуванням стратегічного потенціалу підприємств, дозволить забезпечити високу економічну ефективність їх діяльності та зайняти міцні конкурентні позиції як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку в довгостроковій перспективі.

Опис

Бібліографічний опис

Христовой Р. Конкурентна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 109 с., 17 рис., 50 табл., 4 додатки.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By