Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВенгерова, Олена Василівна-
dc.contributor.advisorVenherova, Olena-
dc.contributor.authorСлободянюк, Ганна-
dc.date.accessioned2025-04-07T10:16:20Z-
dc.date.available2025-04-07T10:16:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСлободянюк Г. Комунікаційна стратегія ТОВ «АВК Конфекшінері» на ринку кондитерських виробів: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. О. В. Венгерова; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 86 с., 4 рис., 15 табл., 3 додатки.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18762-
dc.description.abstractОбʼєктом дослідження є процес формування та оцінювання ефективності комунікаційної стратегії ТОВ «АВК Конфекшінері» на ринку кондитерських виробів.Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти комунікаційної стратегії ТОВ «АВК Конфекшінері» на ринку кондитерських виробів. Мета кваліфікаційної магістерської роботи - узагальнення теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної стратегії ТОВ «АВК Конфекшінері» на ринку кондитерських виробів. З розвитком цифрових технологій традиційні канали маркетингової комунікації поступаються місцем онлайн-платформам, соціальним мережам та контент-маркетингу. Це створює нові можливості для побудови діалогу зі споживачами, але також вимагає нових підходів та стратегій. ТОВ «АВК Конфекшінері» має сильний бренд, проте, для збереження його актуальності та впізнаваності необхідно регулярно переглядати стратегії взаємодії зі споживачами, зокрема через комунікаційні кампанії, що акцентують увагу на інноваціях, цінностях бренду та унікальності продуктів. Таким чином, дослідження і розробка ефективної комунікаційної стратегії для «АВК Конфекшінері» є надзвичайно важливим завданням для забезпечення сталого розвитку компанії на ринку кондитерських виробів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectефективність комунікаційної стратегіїuk
dc.subjectТОВ «АВК Конфекшінері»uk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.titleКомунікаційна стратегія ТОВ «АВК Конфекшінері» на ринку кондитерських виробів: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobodyanuk_dyplom_2025.pdf853.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.