Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.advisorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorПрус, Юрій Олександрович-
dc.contributor.authorPrus, Yurii-
dc.date.accessioned2025-04-07T10:06:24Z-
dc.date.available2025-04-07T10:06:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПрус Ю. О Маркетингові дослідження у формуванні стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 97 с., 24 рис., 14 табл.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18761-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування стратегії розвитку ринку земель сільськогосподарського призначення. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти розробки і реалізації маркетингових досліджень на ринку земель сільськогосподарського призначення.Мета кваліфікаційної магістерської роботи – узагальнення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингових досліджень з метою формування стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринок земліuk
dc.subjectпопит та пропозиція на землюuk
dc.subjectціна земліuk
dc.subjectсегменти ринку земліuk
dc.titleМаркетингові дослідження у формуванні стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prus_dyplom_2025.pdf2.9 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.