Маркетингові дослідження у формуванні стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Прус, Юрій Олександрович
Prus, Yurii

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

Об’єктом дослідження є процес формування стратегії розвитку ринку земель сільськогосподарського призначення. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти розробки і реалізації маркетингових досліджень на ринку земель сільськогосподарського призначення.Мета кваліфікаційної магістерської роботи – узагальнення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингових досліджень з метою формування стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення.

Опис

Бібліографічний опис

Прус Ю. О Маркетингові дослідження у формуванні стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 97 с., 24 рис., 14 табл.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By