Маркетингові дослідження у формуванні стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»
Вантажиться...
Дата
Автори
Прус, Юрій Олександрович
Prus, Yurii
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
Об’єктом дослідження є процес формування стратегії розвитку ринку земель сільськогосподарського призначення. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти розробки
і реалізації маркетингових досліджень на ринку земель сільськогосподарського призначення.Мета кваліфікаційної магістерської роботи – узагальнення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингових досліджень з метою формування стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення.
Опис
Бібліографічний опис
Прус Ю. О Маркетингові дослідження у формуванні стратегії розвитку ринку землі сільськогосподарського призначення: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 97 с., 24 рис., 14 табл.