Формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку ТОВ «Гощанський завод продтоварів» на ринку соків: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Глуховський, Роман

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

Обʼєктом дослідження є процес та рівень розвитку маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Гощанський завод продтоварів» на ринку соків.Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів вдосконалення маркетингової стратегії інноваційного розвитку. Мета кваліфікаційної магістерської роботи - розробка теоретичних основ і методичних підходів, а також надання науково- теоретичне обґрунтування та розробка методологічних положень, а також науково-практичних рекомендацій процесу формування та реалізації маркетингової стратегії інноваційного розвитку на ринку соків. Актуальність цього дослідження зумовлена необхідністю адаптації українських підприємств до глобальних змін та застосування сучасних маркетингових стратегій для підтримки їхньої конкурентоспроможності. Використання інновацій у маркетингу не лише сприяє залученню споживачів, а й забезпечує створення довгострокових конкурентних переваг. Завдяки інноваційним стратегіям компанії можуть швидко реагувати на ці запити, пропонуючи унікальні рішення та зміцнюючи довіру споживачів.

Опис

Бібліографічний опис

Глуховський Р Формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку ТОВ «Гощанський завод продтоварів» на ринку соків: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. В. Кукіна; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 107 с., 15 рис., 46 табл., 8 додатків.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By