Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВенгерова, Олена Василівна-
dc.contributor.advisorVenherova, Olena-
dc.contributor.authorБородай, Микита-
dc.date.accessioned2025-04-07T09:34:29Z-
dc.date.available2025-04-07T09:34:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБородай М. Диференціація продукції як спосіб проникнення ПрАТ «Лакталіс Суми» на ринок молока та молочних продуктів»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. О. В. Венгерова; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 75 с., 6 рис., 10 табл., 4 додатки.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18759-
dc.description.abstractОбʼєктом дослідження є процес формування стратегії диференціації продукції як способу проникнення ПрАТ «Лакталіс Суми» на ринок молока та молочних продуктів.Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти стратегії диференціації як способу проникнення підприємства на ринок молока та молочних продуктів.Мета кваліфікаційної магістерської роботи - узагальнення теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії диференціації продукції як способу проникнення ПрАТ «Лакталіс Суми» на ринок молока та молочних продуктів. Актуальність теми полягає в тому, що сучасний ринок молока та молочних продуктів характеризується високим рівнем конкуренції, що вимагає від виробників пошуку нових стратегій залучення споживачів. Диференціація продукції є одним із найбільш ефективних способів створення конкурентних переваг, оскільки дозволяє задовольнити різноманітні запити споживачів, підвищити лояльність клієнтів і зміцнити позиції на ринку. Для ПрАТ «Лакталіс Суми», як одного з провідних виробників молочної продукції в Україні, дослідження стратегій диференціації є ключовим напрямком підвищення конкурентоспроможності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectдиференціація продукціїuk
dc.subjectринок молокаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectПрАТ «Лакталіс Суми»uk
dc.titleДиференціація продукції як спосіб проникнення ПрАТ «Лакталіс Суми» на ринок молока та молочних продуктів»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boroday_dyplom_2025.pdf745.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.