Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.advisorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorЗавадських, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorZavadskykh, Hanna-
dc.date.accessioned2025-04-07T07:55:31Z-
dc.date.available2025-04-07T07:55:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗавадських Г. М. Маркетингова товарна політика на споживчому ринку молочної продукції»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 88 с., 12 рис., 37 табл., 5 додатків.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18753-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є процес формування та реалізації маркетингової товарної політики ПРАТ «КОМБІНАТ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ» на споживчому ринку молочної продукції. Предметом дослідження є теоретичні та методико прикладні засади формування і реалізації маркетингової товарної політики на споживчому ринку молочної продукції.Мета кваліфікаційної магістерської роботи – теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики на споживчому ринку молочних продуктів. У сучасній ринковій економіці формування ефективної маркетингової товарної політики є ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Адже саме маркетингова політика, спрямована на забезпечення конкурентоспроможності та формування унікальних переваг на ринку, дозволяє підприємству досягати поставлених цілей. Маркетинг відіграє вирішальну роль у забезпеченні стабільного зростання обсягів торгівлі, мінімізації бізнес-ризиків, відкритті нових ринків та підвищенні ефективності діяльності підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectринок молочних продуктівuk
dc.subjectфактори макросередовищаuk
dc.subjectфактори мікросередовищаuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectконкурентна позиціяuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectасортиментuk
dc.titleМаркетингова товарна політика на споживчому ринку молочної продукції»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavadskykh_dyplom_2025.pdf1.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.