Маркетингова товарна політика на споживчому ринку молочної продукції»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»
Вантажиться...
Дата
Автори
Завадських, Ганна Миколаївна
Zavadskykh, Hanna
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
Об'єктом дослідження є процес формування та реалізації маркетингової товарної політики ПРАТ «КОМБІНАТ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ» на споживчому ринку молочної продукції. Предметом дослідження є теоретичні та методико прикладні засади формування і реалізації маркетингової товарної політики на споживчому ринку молочної продукції.Мета кваліфікаційної магістерської роботи – теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної
політики на споживчому ринку молочних продуктів. У сучасній ринковій економіці формування ефективної маркетингової товарної політики є ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства.
Адже саме маркетингова політика, спрямована на забезпечення конкурентоспроможності та формування унікальних переваг на ринку, дозволяє підприємству досягати поставлених цілей. Маркетинг відіграє
вирішальну роль у забезпеченні стабільного зростання обсягів торгівлі, мінімізації бізнес-ризиків, відкритті нових ринків та підвищенні ефективності діяльності підприємства.
Опис
Бібліографічний опис
Завадських Г. М. Маркетингова товарна політика на споживчому ринку молочної продукції»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 88 с., 12 рис., 37 табл., 5 додатків.