Маркетингова цінова стратегія підприємств на ринку плодових культур»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»
Вантажиться...
Дата
Автори
Болтянська, Лариса Олексіївна
Boltianska, Larysa
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
Об'єктом дослідження є процес формування та реалізації маркетингової цінової стратегії на прикладі підприємств, які працюють у галузі садівництва України.Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти маркетингової цінової стратегії підприємств, що працюють на ринку плодових культур, з метою удосконалення управління цінами та підвищення конкурентоспроможності продукції.Мета кваліфікаційної магістерської роботи - систематизація теоретичних основ маркетингової цінової стратегії та розробка практичних рекомендацій для оптимізації цінової політики підприємств.
Опис
Бібліографічний опис
Болтянська Л. О. Маркетингова цінова стратегія підприємств на ринку плодових культур»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 105 с., 29 рис., 21 табл., 3 додатки.