Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18752
Title: Маркетингова цінова стратегія підприємств на ринку плодових культур»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»
Authors: Болтянська, Лариса Олексіївна
Boltianska, Larysa
Scientific director: Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингова стратегія;цінова політика;плодові культури;макросередовище;мікросередовище;ціноутворення;конкурентоспроможність;споживачі;попит;пропозиція;еластичність;інновації;ринкові фактори;сезонність
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Болтянська Л. О. Маркетингова цінова стратегія підприємств на ринку плодових культур»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Н. О. Шквиря; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 105 с., 29 рис., 21 табл., 3 додатки.
Abstract: Об'єктом дослідження є процес формування та реалізації маркетингової цінової стратегії на прикладі підприємств, які працюють у галузі садівництва України.Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти маркетингової цінової стратегії підприємств, що працюють на ринку плодових культур, з метою удосконалення управління цінами та підвищення конкурентоспроможності продукції.Мета кваліфікаційної магістерської роботи - систематизація теоретичних основ маркетингової цінової стратегії та розробка практичних рекомендацій для оптимізації цінової політики підприємств.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18752
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boltyanska_dyplom_2025.pdf1.63 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.