Рекламна кампанія ТОВ «Асканія Frozen Foods» з врахуванням мотивацій споживачів»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»
Вантажиться...
Дата
Автори
Бінчева, Поліна Геннадіївна
Bincheva, Polina
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
Об'єктом дослідження виступає маркетингової діяльність компанії «Асканія Frozen Foods»на ринку плодово-ягідної продукції. Предметом дослідження є науково-теоретичні аспекти формування
маркетингових збутових мереж на основі цільової сегментації. Мета кваліфікаційної магістерської роботи - є формування маркетингових збутових мереж на основі методів цільового маркетингу в онлайн просторі. Сучасне підприємницьке середовище характеризується високою швидкістю розвитку інноваційних підходів до ведення бізнесу. Для залучення нових клієнтів та конкуренції на ринку підприємства використовують різноманітні креативні маркетингові інструменти. Організація кейтерінгу,
виставок, участь у соціальних проектах, лайт-реклама, Інтернет обслуговування та інші види інтегрованих маркетингових комунікацій надають можливість підприємству заявити про себе на ринку та зайняти певну нішу.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Бінчева, П. Г. Рекламна кампанія ТОВ «Асканія Frozen Foods» з врахуванням мотивацій споживачів»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. Д. Г. Легеза; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 96 с., 10 рис., 25 табл.