Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВенгерова, Олена Василівна-
dc.contributor.advisorVenherova, Olena-
dc.contributor.authorЦвілий, Сергій-
dc.date.accessioned2025-04-07T06:25:51Z-
dc.date.available2025-04-07T06:25:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЦвілий С. Управління маркетинговою діяльністю та розробка стратегічної програми для науково-виробничого підприємства «Сортостанція»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. О. В. Венгерова; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 82 с., 17 рис., 27 табл., 4 додатки.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18748-
dc.description.abstractОбʼєктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю вітчизняної організації в умовах висококонкурентного середовища. Мета кваліфікаційної магістерської роботи - узагальнення теоретико-методичних підходів стратегічного управління маркетингом та на основі дослідження маркетингової діяльності науково-виробничого підприємства «Сортостанція» розробка стратегічної програми.Актуальність цієї теми зумовлена тим, що питання регулювання економічних процесів на підприємствах та підвищення ефективності організації виробництва і збуту товарів часто розглядалися окремо. Однак їхній взаємозв’язок не був предметом детальних наукових досліджень. Ефективне управління виробничо-збутовими процесами з маркетингової точки зору потребує глибшого аналізу. Комплексний інтегрований підхід до цього питання ще не отримав належного теоретичного та методологічного обґрунтування маркетингу з урахуванням тенденцій цифровізації в бізнесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectвиробничо-комерційна діяльністьuk
dc.subjectринок споживачаuk
dc.subjectрозподілuk
dc.subjectстратегічна програмаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectвійськовий станuk
dc.subjectцифровізація бізнесуuk
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю та розробка стратегічної програми для науково-виробничого підприємства «Сортостанція»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsvilyy_dyplom_2025.pdf973.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.