Управління маркетинговою діяльністю та розробка стратегічної програми для науково-виробничого підприємства «Сортостанція»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг»
Вантажиться...
Дата
Автори
Цвілий, Сергій
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
Обʼєктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю вітчизняної організації в умовах висококонкурентного середовища. Мета кваліфікаційної магістерської роботи - узагальнення теоретико-методичних підходів стратегічного управління маркетингом та на основі дослідження маркетингової діяльності науково-виробничого підприємства «Сортостанція» розробка стратегічної програми.Актуальність цієї теми зумовлена тим, що питання регулювання економічних процесів на підприємствах та підвищення ефективності організації виробництва і збуту товарів часто розглядалися окремо. Однак їхній взаємозв’язок не був предметом детальних наукових досліджень. Ефективне
управління виробничо-збутовими процесами з маркетингової точки зору потребує глибшого аналізу. Комплексний інтегрований підхід до цього питання ще не отримав належного теоретичного та методологічного обґрунтування маркетингу з урахуванням тенденцій цифровізації в бізнесі.
Опис
Бібліографічний опис
Цвілий С. Управління маркетинговою діяльністю та розробка стратегічної програми для науково-виробничого підприємства «Сортостанція»: кваліфікаційна робота магістра ОПП 075 «Маркетинг» / Кер. О. В. Венгерова; Факультет економіки та бізнесу. Запоріжжя, 2025. 82 с., 17 рис., 27 табл., 4 додатки.