Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18601
Title: | Особливості використання штучного інтелекту в закладах вищої освіти під час дистанційного навчання |
Authors: | Шарова, Тетяна Михайлівна Sharova, Tetiana |
Keywords: | штучний інтелект (ШІ);дистанційне навчання в закладах вищої освіти;ефективність освітнього процесу;інтеграція ШІ |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Запоріжжя : 2024 |
Citation: | Шарова Т. М. Особливості використання штучного інтелекту в закладах вищої освіти під час дистанційного навчання. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конф. м. Запоріжжя, 09-20 грудня 2024 р. – Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 199-201. |
Abstract: | UA: Перехід до дистанційного навчання в умовах глобальних викликів, таких як пандемія COVID-19, повномасштабне вторгнення країни-агресора в Україну, відкрив нові перспективи й водночас висвітлив значні труднощі в організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Штучний інтелект став одним із найважливіших інструментів для подолання цих проблем, забезпечуючи інноваційні рішення для автоматизації, гнучкості та інтерактивності. Проте досі залишається недостатньо дослідженим, як ефективно використовувати ШІ у дистанційному навчанні, з урахуванням етичних і технічних обмежень. Метою дослідження є аналіз можливостей і викликів, пов’язаних із використанням штучного інтелекту в дистанційному навчанні, а також формулювання рекомендацій щодо його ефективної інтеграції в освітній процес закладів вищої освіти. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18601 |
UDC: | 378.147:004.8 |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnikkonf_2024_199-201.pdf | 294.07 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.