Технологія мобільного навчання: переваги та недоліки
Вантажиться...
Дата
Автори
Терещук, Сергій Іванович
Tereshchuk, Serhii
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : 2024
Анотація
UA: Донедавна головною ознакою технології мобільного навчання було використання широкого спектру цифрових та портативних мобільних пристроїв для здійснення операцій з отримання, обробки та поширення інформації. Таку дефініцію можна вважати сповна застарілою. Відтепер, мобільне навчання – це інтеграція в освітній процес цифрових технологій засобами мобільних сервісів та застосунків. До таких сучасних технологій відноситься увесь спектр цифрових технологій від імерсивних до хмарних.
Технологія мобільного навчання набула неабиякої популярності серед освітян України. Не зважаючи на критику, яка по всяк час лунає у бік освітніх систем, орієнтованих на активне використання мобільних пристроїв, дана технологія навчання активно використовується педагогами під час занять. Такий інтерес пов'язаний не лише з необхідністю якісної організації дистанційної освіти, але й більшою мірою новими цифровими технологіями, які стають доступнішими завдяки мобільним пристроям. Для ефективного використання мобільної технології навчання в освітньому процесі важливо з’ясувати переваги та недоліки технології мобільного навчання саме з огляду на швидкий розвиток хмарних технологій, систем штучного інтелекту, імерсивних технологій тощо.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Терещук С. І. Технологія мобільного навчання: переваги та недоліки. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конф. м. Запоріжжя, 09-20 грудня 2024 р. – Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 180-183.