Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18590
Title: | Профіль андрагога в системі інформаційної підтримки навчання дорослих |
Authors: | Рогушина, Ю. В. Гладун, А. Я. Прийма, Сергій Миколайович Аніщенко, О. В. Pryima, Serhii |
Keywords: | впровадження індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ);профіль андрагога;профілі суб’єктів екосистеми навчання дорослих;профіль користувача |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Запоріжжя : ТДАТУ |
Citation: | Профіль андрагога в системі інформаційної підтримки навчання дорослих / Ю. В. Рогушина, А. Я. Гладун, С. М. Прийма, О. В. Аніщенко // Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конф., м. Запоріжжя, 09-20 грудня 2024 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 154-162. |
Abstract: | UA: Відмітною ознакою сучасного освітнього простору є його персоніфікованість, яка забезпечується, зокрема, шляхом проєктування та впровадження індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) [1]. Це може сприяти розвитку суб’єктності як здобувачів освіти, так й андрагогів шляхом створення індивідуальних умов роботи за гнучким навчальним графіком на основі семантичних технологій у структурі екосистеми освіти дорослих, важливим суб’єктом якої є андрагог з притаманними йому характеристиками. Профіль андрагога є однією з важливих умов побудови ІОТ, яка дозволяє знаходити найбільш ефективні поєднання “андрагог – здобувач освіти”. Саме для дорослих здобувачів освіти, які досить чітко уявляють свій освітній поступ, принципово важливо, щоб їх навчальну діяльність скеровувала особа, яка має більш глибокі знання в тих підрозділах предметної області (ПрО), в яких здобувачі планують працювати і в яких вони самі не мають достатнього досвіду. Особливості взаємодії здобувача освіти з андрагогом полягають, зокрема, в тому, що сам здобувач не тільки є активним суб’єктом створення ІОТ, але й, що більш характерно саме для дорослих, увиразнює не тільки свої освітні потреби та можливості, але й різноманітні аспекти комунікації, психологічної сумісності тощо. З огляду на зазначене вище, наявність додаткових відомостей про андрагога є одним із чинників забезпечення ефективності освітнього процесу. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18590 |
UDC: | 681.3 |
Appears in Collections: | Кафедра Комп'ютерні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnikkonf_2024_154-162.pdf | 507.65 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.