Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18496
Title: Вибір технологій для розробки маркетплейсу автомобілів
Authors: Білий, Д. О.
Scientific director: Холодняк, Юлія Володимирівна
Kholodniak, Yuliia
Keywords: маркетплейс;електронна комерція;розробка складних інтерфейсів
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя : 2024
Citation: Білий Д. О., Холодняк Ю. В. Вибір технологій для розробки маркетплейсу автомобілів. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конф. м. Запоріжжя, 09-20 грудня 2024 р. – Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 6-8.
Abstract: UA: Розробка веб-сайтів і маркетплейсів є ключовим компонентом сучасної цифрової економіки. Зростання популярності електронної комерції підкреслює потребу в ефективних платформах, які забезпечують зручність і функціональність для користувачів. У контексті автомобільної галузі маркетплейси стають невід'ємним елементом для задоволення попиту на нові та вживані транспортні засоби. Основні виклики включають створення зручного інтерфейсу, що спрощує взаємодію користувачів із платформою, забезпечення швидкого доступу до великого обсягу даних, реалізацію функціоналу для ефективного пошуку та фільтрації товарів, а також підтримку високого рівня безпеки та продуктивності при масштабуванні системи. У цій статті розглядається питання вибору сучасних інструментів веб-розробки, що відповідають вимогам до створення маркетплейсу для автомобілів, аналізуються їх переваги, недоліки та застосовність у межах зазначеної проблематики.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18496
UDC: 004.738.5
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnikkonf_2024_6-8.pdf294.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.