Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843
Title: Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: банківська маркетингова стратегія
маркетинговий план банку
цілі комерційного банку
Issue Date: 2016
Publisher: Бердян. ун-т менедж. і бізнесу
Series/Report no.: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : наук. екон. журн.;№ 2.
Abstract: Розглянуто сутність банківської маркетингової стратегії та необхідність її впровадження у банківську діяльність як інструменту підвищення конкурентоспроможності банківської установи на ринку банківських послуг. Запропоновано тимчасову ієрархію цілей комерційного банку, види маркетингових стра- тегій та інструменти їх реалізації.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1961.pdf115,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.