Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843
Название: Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків
Авторы: Шквиря, Н. О.
Ключевые слова: банківська маркетингова стратегія
маркетинговий план банку
цілі комерційного банку
Дата публикации: 2016
Издательство: Бердян. ун-т менедж. і бізнесу
Серия/номер: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : наук. екон. журн.;№ 2.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність банківської маркетингової стратегії та необхідність її впровадження у банківську діяльність як інструменту підвищення конкурентоспроможності банківської установи на ринку банківських послуг. Запропоновано тимчасову ієрархію цілей комерційного банку, види маркетингових стра- тегій та інструменти їх реалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1961.pdf115,06 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.