Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18403
Title: Економічна діагностика : конспект лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за ОПП «Економічний консалтинг та бізнес-економіка»
Other Titles: конспект лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за ОПП «Економічний консалтинг та бізнес-економіка» зі спеціальності 051 «Економіка» (на основі повної середньої освіти та ОКР «Фаховий молодший бакалавр»
Authors: Васильченко, Олена Олегівна
Vasylchenko, Olena
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя: ТДАТУ
Citation: Васильченко О. О. Економічна діагностика : конспект лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» за ОПП «Економічний консалтинг та бізнес-економіка» зі спеціальності 051 «Економіка» (на основі повної середньої освіти та ОКР «Фаховий молодший бакалавр»)/ Укладач О. О. Васильченко; ТДАТУ - Запоріжжя: ТДАТУ, 2024. – 222 с.
Abstract: Конспект лекцій призначений для самостійної роботи студентів над курсом, роботи на практичних заняттях та підготовки до поточного та підсумкового контролю. Конспект лекцій складається з восьми тем, що розкривають зміст дисципліни, та містить питання для самоконтролю засвоєння матеріалу. В умовах переходу України до ринкової системи господарювання до фахівців в галузі економіки висуваються дуже великі вимоги: свідомо і компетентно сприймати дійсність; знати об’єктивні економічні залежності і принципи управління виробництвом, методи і важелі господарювання; вміти творчо вирішувати складні завдання господарчої практики. Вирішенню цього важливого завдання сприяє вивчення курсу «Економічна діагностика».
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18403
UDC: УДК 338.24.01(076)
Appears in Collections:Конспекти лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konspekt lektsiy_ 2024.pdf4.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.