Маркетингове управління у формуванні ринкових відносин.
Вантажиться...
Дата
Автори
Нехай, Вікторія Василівна
Nekhai, Viktoriia
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Біла Церква: ЦФЕНД
Анотація
Сфера знань про управління маркетингом у повсякчасній маркетинговій діяльності безпосередньо пов`язана з управлінням економічними відносинами.
І те й інше спрямоване на поліпшення результатів господарської діяльності.
Усі рішення, пов`язані зі впливом на ринок, є такими, які впливають, насамперед, на господарські відносини самого підприємства, корегують та спрямовують певну діяльність підприємства на умови ринку, що склались під впливом різних факторів. Ці рішення впливають і на формування ринкових відносин.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Нехай В. В. Маркетингове управління у формуванні ринкових відносин. // Аналіз тенденцій розвитку економіки, фінансів, управління та права: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 29 березня 2023 р.).- Біла Церква: ЦФЕНД, 2023. - С. 61-63