Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18324
Title: Маркетингове управління у формуванні ринкових відносин.
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Nekhai, Viktoriia
Issue Date: 2023
Publisher: Біла Церква: ЦФЕНД
Citation: Нехай В. В. Маркетингове управління у формуванні ринкових відносин. // Аналіз тенденцій розвитку економіки, фінансів, управління та права: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 29 березня 2023 р.).- Біла Церква: ЦФЕНД, 2023. - С. 61-63
Abstract: Сфера знань про управління маркетингом у повсякчасній маркетинговій діяльності безпосередньо пов`язана з управлінням економічними відносинами. І те й інше спрямоване на поліпшення результатів господарської діяльності. Усі рішення, пов`язані зі впливом на ринок, є такими, які впливають, насамперед, на господарські відносини самого підприємства, корегують та спрямовують певну діяльність підприємства на умови ринку, що склались під впливом різних факторів. Ці рішення впливають і на формування ринкових відносин.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18324
UDC: УДК 658
Appears in Collections:Кафедра Менеджменту та публічного адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirka_tez_2023.pdf476.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.