Маркетингове управління у формуванні ринкових відносин.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Нехай, Вікторія Василівна
Nekhai, Viktoriia

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Біла Церква: ЦФЕНД

Анотація

Сфера знань про управління маркетингом у повсякчасній маркетинговій діяльності безпосередньо пов`язана з управлінням економічними відносинами. І те й інше спрямоване на поліпшення результатів господарської діяльності. Усі рішення, пов`язані зі впливом на ринок, є такими, які впливають, насамперед, на господарські відносини самого підприємства, корегують та спрямовують певну діяльність підприємства на умови ринку, що склались під впливом різних факторів. Ці рішення впливають і на формування ринкових відносин.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Нехай В. В. Маркетингове управління у формуванні ринкових відносин. // Аналіз тенденцій розвитку економіки, фінансів, управління та права: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 29 березня 2023 р.).- Біла Церква: ЦФЕНД, 2023. - С. 61-63

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By