Формування інтегральної екологічної компетентності як основного результату впровадження освіти для сталого розвитку.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Скиба, Вікторія Павлівна
Ганчук, Максим Миколайович
Аюбова, Ельнара Мусаібовна
Skyba, Viktoriia
Hanchuk, Maksym
Aiubova, Elnara

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Prešovská univerzita v Prešove

Анотація

UKR : Авторами аналізуються чинні концептуальні, законодавчі та методичні підходи до впровадження безперервної екологічної освіти для здобувачів вищої освіти "неекологічних спеціальностей". Акцентується увага на важливості формування інтегральної екологічної компетентності як невіддільного практико-орієнтованого складника в системі особистісних цінностей. При цьому наголошується на формальності чинного підходу до впровадження екологічної освіти (освіти для сталого розвитку) в системі вищої освіти та виокремлюються основні проблеми, які на думку авторів спричинюють такий результат. /////////////////////ENG : The authors analyze the current conceptual, legislative, and methodological approaches to the implementation of continuous environmental education for higher education students pursuing "non-ecological specialties." Emphasis is placed on the importance of developing integral environmental competence as an inseparable practice-oriented component within the system of personal values. Furthermore, the formal nature of the existing approach to implementing environmental education (education for sustainable development) at all levels of education is highlighted, and the main problems that, in the authors' view, lead to such an outcome are identified.

Опис

Бібліографічний опис

Скиба В., Ганчук М., Аюбова Е. Формування інтегральної екологічної компетентності як основного результату впровадження освіти для сталого розвитку. Vzdelávanie a spoločnosť IХ.: vedecký zborník / Prešovská univerzita v Prešove. Renáta Bernátová, Tetyana Nestorenko (eds.) Prešov. 2024. P. 236-284. Літ. 37 назв.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By