Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18141
Title: | Формування інтегральної екологічної компетентності як основного результату впровадження освіти для сталого розвитку. |
Authors: | Скиба, Вікторія Павлівна Ганчук, Максим Миколайович Аюбова, Ельнара Мусаібовна Skyba, Viktoriia Hanchuk, Maksym Aiubova, Elnara |
Keywords: | екологічна компетентність;екологічна освіта;освіта для сталого розвитку;безперервна екологічна освіта;формальна та неформальна освіта;environmental competence;environmental education;education for sustainable development;continuous environmental education;formal and non-formal education |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Prešovská univerzita v Prešove |
Citation: | Скиба В., Ганчук М., Аюбова Е. Формування інтегральної екологічної компетентності як основного результату впровадження освіти для сталого розвитку. Vzdelávanie a spoločnosť IХ.: vedecký zborník / Prešovská univerzita v Prešove. Renáta Bernátová, Tetyana Nestorenko (eds.) Prešov. 2024. P. 236-284. Літ. 37 назв. |
Abstract: | UKR : Авторами аналізуються чинні концептуальні, законодавчі та методичні підходи до впровадження безперервної екологічної освіти для здобувачів вищої освіти "неекологічних спеціальностей". Акцентується увага на важливості формування інтегральної екологічної компетентності як невіддільного практико-орієнтованого складника в системі особистісних цінностей. При цьому наголошується на формальності чинного підходу до впровадження екологічної освіти (освіти для сталого розвитку) в системі вищої освіти та виокремлюються основні проблеми, які на думку авторів спричинюють такий результат. /////////////////////ENG : The authors analyze the current conceptual, legislative, and methodological approaches to the implementation of continuous environmental education for higher education students pursuing "non-ecological specialties." Emphasis is placed on the importance of developing integral environmental competence as an inseparable practice-oriented component within the system of personal values. Furthermore, the formal nature of the existing approach to implementing environmental education (education for sustainable development) at all levels of education is highlighted, and the main problems that, in the authors' view, lead to such an outcome are identified. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18141 |
ISBN: | ISBN 978-80-555-3353-7 |
Appears in Collections: | Кафедра Геоекологія та землеустрій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zbornik_ Presov IX 2024..pdf | 601.9 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.