Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18031
Title: Можливі шляхи підвищення долі процедурної складової в інженерній освіті
Authors: Сабо, Андрій Георгійович
Sabo, Andrii
Keywords: декларативне навчання;процедурне навчання;інженерна освіта;університет;дистанційне навчання;навчальна робота;заклад вищої освіти;лабораторні роботи;практичні заняття;declarative learning;procedural learning;engineering education;university;distance learning;education;knowledge;laboratory work;practical work
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Сабо А. Г. Можливі шляхи підвищення долі процедурної складової в інженерній освіті. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації : матеріали V Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., м. Запоріжжя, 29-31 травня 2024 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 473-478.
Abstract: UA: У статті розглядаються відмінності та особливості декларативних та процедурних методів навчання. Пропонуються можливі шляхи для підвищення долі процедурної складової для практичного застосування у інженерній освіті вітчизняних закладів вищої освіти. EN: The article is devoted to the importance and specificity of declarative and procedural methods of learning. Here is given some possible ways to increase the share of the procedural share for the engineer educational practical usage for Ukrainian universities.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18031
UDC: 378.145+378.147
Appears in Collections:Кафедра Електротехніки і електромеханіки ім. проф. В.В. Овчарова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V mnr. conf_2024_473-478.pdf12.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.