Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17992
Title: Важливість впровадження іміджелогії та міфології в розвиток бізнесу
Authors: Фіріч, Анастасія
Scientific director: Плотніченко, Світлана Романівна
Plotnichenko, Svitlana
Keywords: іміджелогія;інноваційні засоби;реалізація;споживач
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя : 2024
Citation: Фіріч А., Плотніченко С. Р. Важливість впровадження іміджелогії та міфології в розвиток бізнесу. Форсайт розбудови України: економіко-правовий та управлінський виміри : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 30 травня 2024 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 203-206.
Abstract: UA: Із прогресивним розвитком пабліку рилейшнзу важливим питанням постало про вплив і роль таких важливих інструментів як імідж та міфологія. А крім цього, їхній рівень результативності після застосуванняв різноманітних сферах бізнесу. Слід наголошувати, що успішність будь-якого підприємства здебільшого залежить від іміджу, який був сформований спеціалістами з PR та керівництвом. Оскільки іміджелогія тісно пов’язана з впровадженням міфів, то вони також мають величезний вплив на подальший розвиток діяльності. З кожним днем прогресуючих компаній стає все більше, а отже значно збільшується і рівень конкуренції. Для цього необхідною мірою стає яскраве вираження своєї унікальності серед усіх існуючих організацій. І в такому випадку на допомогу приходить застосування різноманітних власних міфів і розробка позитивного та неповторного іміджу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17992
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
forsayt_ confer_ 2024_203-206.pdf453.65 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.